POLITYKA PRYWATNOŚCI W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W OPOCZNIE

Mając na uwadze ochronę prywatności osób korzystających ze strony internetowej Szkoły Podstawowej nr 3 w Opocznie, informujemy, że strona naszej placówki nie przechowuje żadnych danych osobowych. Serwer firmy hostingowej, na którym działa nasza strona może zapisywać informacje dotyczące wykorzystania serwisu przez użytkowników, to jest ich adresy IP, nazwy domen, dane techniczne i typy przeglądarek, rodzaje systemu operacyjnego oraz rejon geograficzny, z którego nastąpiło wejście na naszą stronę internetową. Informacje te wykorzystywane są w celach technicznych, do tworzenia wszelkiego rodzaju statystyk, szacowania wykorzystania konkretnych elementów serwisu a także przeciwdziałania zagrożeniom infrastruktury teleinformatycznej firmy hostingowej. Dane te nie umożliwiają jednoznacznej identyfikacji poszczególnych użytkowników jako konkretnych osób fizycznych.
COOKIES (CIASTECZKA) I PODOBNE TECHNOLOGIE
GROMADZENIE DANYCH

W ramach naszego serwisu internetowego możemy stosować tzw. pliki cookies. Dane te przetwarzane będą w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji strony. Wykorzystywanie plików cookies przez administratora nie służy do tworzenia profili ani identyfikacji osób. Podstawą prawną przetwarzania danych zbieranych za pośrednictwem plików cookies jest prawnie uzasadniony interes administratora. Cookies mogą być również stosowane przez współpracujących z administratorem reklamodawców, przez firmy badawcze i statystyczne oraz przez firmy świadczące nam usługi hostingowe.

Jednocześnie informujemy, że Inspektorem Ochrony Danych w naszej placówce jest p. Renata Wijata. Kontakt: (44)7860141, adres e-mail: iod@opoczno.edu.pl

 

Światowy Dzień Pluszowego Misia 2019 w grupie 0B

Dzień pluszowego misia w 0b 2019_7
Podczas Światowego Dnia Pluszowego Misia w grupie 0B w trakcie zajęć towarzyszyły ich ulubione pluszowe maskotki. Z tej okazji dzieci wykonały prace plastyczne pt. „Wełniane misie”.
W ten dzień do zabawy wprowadzone zostały również elementy kodowania i programowania. Dzieci rozpoczęły naukę od tworzenia prostych poleceń i sekwencji obrazkowych. Efektem pracy był wspólnie wykonany na macie do kodowania obrazek przedstawiający misia.
W zajęciach pojawiły się także elementy rywalizacji, podczas której dzieci, pracując w trzech grupach, wykonywały postać Wielkiego Misia.
Po wspólnej zabawie nadeszła pora na ćwiczenie indywidualnych talentów malarskich przy użyciu plansz kodujących.
Na zakończenie zajęć dzieci stworzyły orkiestrę, w której każdy w rytm piosenki „Jadą, jadą misie” grał na klawesach.

Więcej zdjęć w GALERII

Migawki

Wirtualny spacer